Handelsbetingelser

Vores webshop giver dig mulighed for at bestille varer alle ugens dage.
Lad dig inspirere af vores lookbook og afgiv din ordre, som vi vil pakke
med hjertet og sende afsted til den adresse du ønsker...

www.blackcolour.dk leveres af BLACK COLOR ApS, som er registreret på følgende adresse:
 
 BLACK COLOUR ApS
 Håndværkervej 2, 9560 Hadsund
 Denmark
 CVR No. 32563546
 

Oplever du problemer med vores website eller ordrer placeret på vores website, kan du altid komme i kontakt med vores kundeservice på:

Tel.: +45 4445 4646 – åbningstiden er mandag til fredag 09-15.
Email: contact@blackcolour.dk
Vi vil altid gøre vores bedste for at besvare din henvendelse hurtigst muligt, og vi bestræber os på, at det bliver indenfor 24 timer, undtaget weekender, ferier og helligdage.

www.Blackcolour.dk er åben 24 timer i døgnet – alle ugens dage, og du kan næsten altid foretage et køb på vores webshop. Det kan dog ske, at vi lukker shoppen for vedligeholdelse. Du kan kun foretage online køb, når shoppen er åben og tilgængelig.

For at handle hos www.blackcolour.dk skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt kreditkort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er 18 år, kan du stadig købe varer, hvis du har fået din værges samtykke eller på anden måde en juridisk ret til at indgå købet.

Når du handler på shoppen vil dine valgte varer fremgå i ’indkøbskurven’. Du kan løbende kontrollere og redigere indholdet af indkøbskurven. Ekstra betaling som fragt beregnes før betaling. Efter gennemført bestilling, afsendes en ordrebekræftelse på den oplyste mailadresse. Tjek venligst i ”reklame” eller ”uønsket mail”, hvis mailen ikke findes i indbakken.
 
Ordrer behandles i den rækkefølge som de bestilles.

I tilfælde af fejl på vores lager, og vi imod forventning ikke kan levere din ordre, vil vi kontakte dig på telefon eller mail. Og i den forbindelse forbeholder vi os retten til at annullere din ordre.

______________________________________________________________

Som kunde hos BLACK COLOUR ApS accepterer vi følgende betalingsmidler:
 
Visa
Mastercard
Maestro
MobilePay
 
Betaling vil blive trukket på din konto, så snart ordren afsendes fra vores lager.

Alle priser i webshoppen er inkl. 25% moms.

Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside. Kontrolcifrene er nødvendige for at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger.

BLACK COLOUR ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol ’Secure Socket Layers’, hvilket betyder at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Med et gavekort til Blackcolour.dk giver du en fantastisk gave, der med sikkerhed vil skabe glæde. Vælg det ønskede beløb, og vi sender et gavekort til din mail, som du kan videresende eller printe.

Betingelser for brug af gavekort hos BlackColour.dk Et gavekort kan bruges på samme vis som betalingskort på Black Colours webshop. Black Colour er ikke ansvarlig for bortkomne gavekort eller gavekort, der er overskredet gyldighedsperioden på 3 år fra udstedelsesdatoen.

Kan jeg anvende flere gavekort på samme bestilling?
Ja, du kan sagtens anvende flere gavekort på samme bestilling. Du skal blot aktivere hver enkelt kode i gavekort/rabat feltet ved kassen.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke køber for hele gavekortets værdi?
Du kan bruge gavekortet flere gange. Restbeløbet gemmes automatisk på gavekortet til næste gang, du handler på webshoppen.

Kan jeg anvende andre rabatkoder, når jeg køber med gavekort?
Ja, du kan kombinere andre rabatkoder med dit gavekort medmindre andet er oplyst i den aktuelle kampagne. Du skal blot aktivere hver enkelt kode i gavekort/rabat feltet ved kassen.

Kan jeg anvende min rabatkode, når jeg køber et gavekort?
Nej, det er ikke muligt at købe et gavekort med en rabatkode. Gavekort kan udelukkende købes til fuld pris.

Hvor længe er mit gavekort gyldigt?
Gavekort er gyldige i tre år fra udstedelsesdatoen.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Kontakt vores kundeservice via mail: contact@blackcolour.dk eller på tlf.: 44 45 46 46

For at gøre det fleksibelt for dig som kunde, kan du hos BLACK COLOUR ApS vælge forskellige forsendelsesmetoder.
For ordrer over 500 kr.- tilbydes fri fragt. Dette gælder kun i Danmark og ved pakkeshop eller levering til erhvervs adresse.

Erhvervsadresse kr. 39: Få din pakke leveret på din arbejdsplads. Leveringen sker med GLS.

GLS pakke shop kr. 39: Få din pakke sendt med GLS til din ønskede pakkeshop. Når pakken er leveret i pakke shoppen, vil du modtage en e-mail og evt. en SMS om, at din pakke er klar til afhentning. Medbring pakkens ID og billedlegitimation når du afhenter pakken.

Hjemmeadresse kr. 59: Få din pakke leveret på din hjemmeadresse. Det er vigtigt, at du har udfyldt en fuldmagt til GLS, såfremt du ikke er hjemme og stadig ønsker at modtage pakken på adressen. Alternativ vil pakken blive indleveret i nærmeste pakkeshop, og du vil få besked når pakken er klar til afhentning.

Shipping outside of Denmark:
Shipping to Sweden and Germany with GLS track & trace for a price of DKK 50.

Shipping to Belgium, Finland, France, Greece, Italy, Netherlands, Austria, Spain for a price of DKK 125.

Vi bestræber os på at levere din pakke indenfor 1-2 arbejdsdage i Danmark i samarbejde med GLS. Leveringen kan dog variere i forhold til weekend, helligdage, ferie, travlhed samt forsinkelser fra GLS.

Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer hos GLS. Ved afsendelse af din ordre vil du modtage tracking-nummer, så du kan følge din pakke.

Alle vores pakker er mulige at spore, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikret under forsendelse. Ved modtagelse af varer, bedes du kontrollere pakkens indhold. Hvis pakken eller indholdet er beskadiget, når du modtager din pakke, skal du anmelde dette til GLS med det samme. Black Colour er ikke ansvarlig for varer, der er blevet beskadiget under transporten.

Shipping outside of Denmark:

Shipping to Sweden and Germany with GLS track & trace for a price of DKK 50.

Shipping to Belgium, Finland, France, Greece, Italy, Netherlands, Austria & Spain for a price of DKK 125.

We ship all orders within 1 or 2 days, except on bank holidays, weekends and vacations. Delivery time will depend on the country to which the package must be sent.

BLACK COLOUR ApS tilbyder 14 dages returret gældende fra den dag du modtager dine varer. Udfyld venligst den returformular, der følger med din levering og pak den sammen med de varer du ønsker at returnere. Du kan også benytte nedenstående standardfortrydelsesblanket, men det er ikke obligatorisk.

Returnering skal ske til: 

BLACK COLOUR ApS
Håndværkervej 2
9560 Hadsund
Denmark

Udfyld venligst den returseddel, som er vedlagt i din pakke.
Har du mistet retursedlen kan du hente den her: Returseddel DK / Returseddel GE & SE

Hvis du er kunde i Danmark, kan du vælge at benytte den medsendte returlabel og aflevere pakken til samme transportør, som den blev leveret med.

Bemærk! Vi vil ved kreditering af dine returvarer fratrække kr. 39,- i retur fragtgebyr. Alternativt kan du vælge selv at arrangere returfragten.

Du er ansvarlig for at pakken er forsvarligt pakket ind. Varerne skal være ubrugte, i original emballage og i samme stand som ved modtagelse. Hængemærker skal stadig sidde på varen.

Du har det fulde ansvar for de returnerede varer, indtil de er fysisk hos os. Vi anbefaler derfor, at du altid sender med Track & Trace, så pakken kan spores. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Return Sweden & Germany:
Black Colour offers 14 days of return, valid from the day you received your order. As a customer in Sweden or Germany, you can choose to use the enclosed return label and deliver the package to the same carrier that it was delivered with. Note! When crediting your returned goods, we will deduct DKK 90 in return shipping fees. Alternatively, you can choose to arrange the return shipping yourself. We recommend that you always send with Track & Trace so that the package can be tracked. Please note that we do not accept packages sent by post. cash on delivery. As a customer abroad, you are responsible for sending the goods back to us and you are responsible until the goods are in our warehouse again. All products must be in same condition, as when received. We take no responsibility for missing packages.

Return from other EU countries:
Black Colour offers 14 days of return, valid from the day you received your order. As a customer from other EU countries return costs are at own expense and we recommend that you always send with Track & Trace so that the package can be tracked. Please note that we do not accept packages sent by post. cash on delivery. As a customer abroad, you are responsible for sending the goods back to us and you are responsible until the goods are in our warehouse again. All products must be in same condition, as when received. We take no responsibility for missing packages.

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten er gældende ved fejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten gælder ikke ved skader som er opstået ved fejlagtig brug eller almindelig og forventelig slitage.

Du skal reklamere inden "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget. Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner.

I tilfælde af reklamation, fejl eller mangler, kontakt kundeservice på:

Email: contact@blackcolour.dk
Tel.: 45+ 4445 4646.

Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst vores Persondatapolitik, som fortæller om hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af Hjemmesiden i øvrigt.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice, hvis du har klager over en vare, som du har købt hos os. Vores Kundeservice kan både kontaktes telefonisk, pr. mail og pr. almindelig post. Du kan finde kontaktoplysningerne på vores Kundeservice ovenfor.

Hvis du er utilfreds med vores håndtering af dit problem med en vare, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen. Hvis du vil indgive en klage til Center for Klageløsning, skal du have sendt din klage til Os først. Det kan være en god ide, at du sender en skriftlig klage til Os, så du kan dokumentere, at du har klaget, hvis Center for Klageløsning beder om dokumentation. For at klage skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr til Klageportalen for at få din klage behandlet.

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse contact@blackcolour.dk

Køb af varer på blackcolour.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole. 

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mailadresse]:

- Jeg/vi ___________ meddeler herved, at jeg/vi ___________ ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores ___________ købsaftale om følgende varer ___________

 

- Bestilt den ___________/modtaget den ___________

 

- Forbrugerens navn ___________

 

- Forbrugerens adresse ___________

 

- Forbrugerens underskrift ___________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

- Dato ___________